Trending Right Now
Hourglass uudisti koko luksusmeikkimaailman innovaatioden, laadun ja sosiaalisen vastuullisuuden myötä. Tuotemerkki on saanut ylistystä sen innovatiivisista koostumuksista ja modernista designista sekä sen jatkuvasta työstä eläinten ja ympäristön hyväksi. Osoittaakseen, että luksusmeikki voi olla täysin vapaata eläinkokeista, Hourglass on luvannut olevansa ensimmäinen täysin vegaaninen, cruelty free tuotemerkki luksuskosmetiikan alalla vuonna 2020.
Tuotemerkki perustettiin vuonna 2004 Venicen kaupungissa, Kaliforniassa, ja oli yksi ensimmäisiä tuotemerkkejä, jotka yhdistivät tuloksellisen ihonhoidon ominaisuudet meikkiin. Tuotemerkin perustaja Carisa Janes huomasi, että markkinoilla on tilaa erilaiselle luksusmeikkibrändille – sellaiselle, joka perustuu innovaatioon, luovuuteen, yksinkertaisuuteen ja suorituskykyyn.
Hourglassin tunnusmerkkejä ovat sensuellit rakenteet, modernit värikokoelmat ja elegantit pakkaukset. Pohjameikki, värit ja ihonhoito on luotu tuottamaan luonnollisen lopputuloksen yksinkertaisin askelin. Palkituista Veil Mineral Primer, Ambient Lighting Powder ja Confession Ultra Slim Refillable Lipstick -tuotteista uusiin suosikkeihin kuten Arch Brow Micro Sculpting Pencil ja Vanish Airbrush Concealer, Hourglass luo trendejä, jotka kestävät aikaa.
Tuotemerkin perustamisesta vuonna 2004, Hourglass on kasvanut suureksi nimeksi, joka löytyy nyt yli 1000 jälleenmyyjältä ympäri Yhdysvaltoja ja Kanadaa. Tuotemerkki on hiljattain laajentanut saatavuuttaan maailmanlaajuisesti ja löytyy nyt yli 200 maasta Amerikasta, Euroopasta, Lähi-idästä ja Aasiasta. Vuonna 2014 tuotemerkki vietti 10-vuotispäiväänsä ja avasi sen kunniaksi ensimmäisen oman liikkeensä sen syntykonnuille Veniceen, Kaliforniaan. Vuonna 2017 tuotemerkki avasi ensimmäisen oman liikkeensä Manhattanille, New Yorkiin.